• Centerholmen 18, 3. sal

• Man - Fre 8.00 - 17.00
    Lør - Søn Lukket

Osteopati for kvinder

Hos Sebal Osteopati tilbyder vi målrettede og fokuserede behandlinger til diverse problemstillinger relateret til kvinder.

Det kan være genelle problemstillinger eller behandlinger i forbindelse med graviditet og efterfødsel:

Ondt i lænden

Kejsersnits relateret gener
Halebenssmerter
Arvæv efter klip

Bækkensmerter

Smerter under samleje (Dyspareuni)
Underlivssmerter
Lyskeproblematikker/ spændinger i hoftebøjerregionen (kan give menstruationslignende smerter i lyske området).

Mange kvinder går rundt med smerter i bækkenregionen uden at være klar over, at dette kan afhjælpes.

Behandling med fokus på overgangsalderen

Overgangsalderen er en naturlig fase i enhver kvindes liv, men den kan være ledsaget af en række ubehagelige symptomer såsom hedeture, humørsvingninger, søvnforstyrrelser og muskelsmerter.

Sebal Osteopati tilbyder en skræddersyet individuel tilgang til afhjælpning af nogle af overgangsalderens symptomer.

Ved hjælp af blide, manuelle teknikker arbejdes der med kroppens strukturer og muskuloskeletale system for at lindre spændinger og forbedre blodcirkulationen med henblik på at genoprette kroppens naturlige balance.

Målet er at give muligheden for at navigere gennem overgangsalderen med større lethed og komfort.

Behandlingerne bliver tilpasset individuelt til ens specifikke behov og symptomer, og der stræbes efter at skabe et trygt og støttende miljø, hvor man kan føle sig hørt og forstået.

Rul til toppen